Frezuiții: noii adepți ai mâncării bine gătite

IQads a organizat prima ediție a Cupei Marketerilor la Gătit by Lidl. Iar unul din cele mai delicioase proiecte ale noastre, Frez, s-a înscris cu o echipă veselă, funky și cu chef de gătit. Așa că am gătit pentru competiție Ordinul Frezuiților!

Noi avem experiența cupelor organizate de IQads. Pentru început, BrainUP este autorul logo-urilor competițiilor. Despre asta, aici. Apoi, am luat și noi parte la o ediție a Cupei Agențiilor la Gătit. Știm cu ce se mănâncă.

Așa că ne-am hotărât să trimitem Frezul la competiție. Dar nu oricum. Suntem oameni de creație, un pic de branding, acolo, e musai! Așa că am ales în primă fază un nume. Frezuiții exprimă exact ceea ce ne doream cu toții: o devoțiune nemărginită pentru Frez și lucurile bine gătite. Alte nume cu potențial au fost Frezediștii (foarte aproape de a fi ales) și Funky Grandma & Sons / Nephews (o păstrăm pentru niște viitoare glumițe).

Și degeaba ai nume dacă nu ai un logo. Astfel, am realizat un ochi a-tot-ce-i-delicios-văzător. Și degeaba ai nume și logo dacă nu ai slogan. Iar acesta a venit firesc: In frez we trust. Cum altfel?

Logo Frezuiții

Frezuiții au fost bine primiți la competiție. Au gătit, au propovăduit, s-au distrat și au ajuns chiar în finală. Nu au luat cupa, dar au luat premiu special. Pe noi ne bucură mult!