Stadiu de progres
Strada Smârdan, 32B, Pitești, România, 110217
+40 733 030 340 +40 348 457 386
factory@BrainUP.ro Alexandru@BrainUP.ro
Numele tău
Mail
Telefon
Companie
Mesajul tău
Menționează domeniul de activitate al companiei, ce tip de servicii oferi clienților sau ce tip de produse vrei să fie promovate.
+
Identifică celelalte companii din domeniul tău de activitate, alte servicii similare sau produse concurente.
Care este targetul?Descrie publicul principal și cel secundar, prezentând aspecte cum ar fi cele demografice, vârsta, sexul, statusul social, comportamentul sau orice alte informații care se pot dovedi relevante în alcătuirea unui profil al clientului tău.
Cum se diferențiază produsul, serviciul sau compania ta?Descrie modul în care compania, serviciul sau produsul tău diferă de cel al competitorilor. Ai un preț mai bun? Produsul tău este de o calitate superioară? Oferi un serviciu care se regăsește exclusiv în portofoliul tău?
Care este poziționarea produsului tău?Ce caracteristici ale produsului tău trebuie să fie cunoscute de către clienți? Cum vrei să fie perceput ca imagine?
Ce problemă/oportunitate trebuie soluționată prin publicitate?Descrie problemele sau oportunitățile pe care le putem rezolva prin ideile și soluțiile noastre creative. Vrei să recuperezi și să ajungi la același nivel precum restul pieței? Sau există un plan de extindere a afacerii?
Ce ai mai întreprins până în acest moment?Spune-ne ce alte proiecte de marketing sau comunicare ai întreprins și în ce fel au produs schimbări ale companiei, serviciului sau produsului tău.
Care sunt obiectivele?Vrem să aflăm care sunt obiectivele principale și secundare ale companiei. Care sunt planurile pe termen scurt, mediu și lung?
BugetCare este bugetul alocat pentru acest proiect? Te rugăm să precizezi un buget general pentru întregul proiect și un buget detaliat pentru fiecare activitate în parte.
TimingCând îți dorești să fie finalizat proiectul? Te rugăm să ne oferi un interval de timp realist, luând în considerare complexitatea proiectului. Suntem foarte stricți atunci când vine vorba de termene limită și încercăm să livrăm rezultate de calitate la timp.
Medii de comunicarePrin ce medii de comunicare dorești să se realizeze contactul cu publicul? Una dintre cele mai bune variante pentru a fi ușor de găsit este un website. Sau poate îți dorești o comunicare publică prin TV sau radio.
Elementele proiectuluiSpune-ne care sunt serviciile de creație necesare pentru acest proiect. Poate îți dorești crearea și designul unui website, a unei identități vizuale sau a unor flyere pentru promovarea de oferte.
Stilul de comunicareCum comunici în prezent cu clienții companiei? Cum vrei să comunici de acum înainte? Oferă-ne detalii despre vocabularul și tonul vorbirii pe care le utilizezi.
ObligațiiExistă aspecte pe care trebuie să le urmărim cu strictețe? De exemplu, există anumite culori pe care vrei să le folosim pentru designul unui logo sau pentru o ilustrație?
RestricțiiTe rugăm să menționați eventuale aspecte care nu ar trebui incluse în proiectul tău.
Am omis ceva? Menționează aici.
Spune-ne dacă există o imagine, un desen, o campanie preferată sau orice alt element care ar putea reprezenta un punct de pornire pentru proiectul tău.