BrainUP e un studio de creație.

Construim și reconstruim branduri, le ajutăm să se înalțe către cele mai înalte culmi și ne asigurăm că au întotdeauna suficient combustibil pentru a rămâne în prim-planul pieței vizate.

A pune aripi ideilor potrivite înseamnă a oferi soluțiile care ți se potrivesc cel mai bine. Înseamnă creativitate cu un scop bine definit. Dacă alegi să lucrezi cu noi, îți putem garanta că există o singură direcție în care te vei îndrepta: spre dezvoltare.

Credem în eficiență și creativitate. Credem în soluții personalizate, raportate la nevoile clientului. Credem în ideile bune care apar atunci când ne facem treaba responsabil și cu pasiune, ca întotdeauna.

Tocmai acest mix reprezintă combustibilul care pune în mișcare mecanismul BrainUP și care ne ajută să îți plasăm business-ul la cel mai înalt nivel.

În funcție de specificațiile și nevoile afacerii tale, proiectul de branding poate include packaging, web design și development, print, audio-video sau organizare de evenimente.

Indiferent de ceea ce facem pentru tine, întotdeauna ne lăsăm ghidați de câteva principii bine definite: muncă de creație de foarte bună calitate și responsabilitate.

Aici, la BrainUP, ne place să facem lucrurile așa cum trebuie. Știm că ești unic, că ai viziunea și valorile tale. Astfel, îți înțelegem nevoile și cerințele din perspectiva omului de business, dar le anticipăm și pe cele ale clienților tăi.

Iată 3 lucruri pe care ar trebui să le iei în considerare
pentru a avea un zbor plăcut alături de noi:

winged one

Proiecte simple, rapide

Acestea nu există. Rezultatul poate părea o sarcină simplă. Însă, în advertising e nevoie de eforturi neîncetate pentru ca rezultatul final să lase impresia unui task ușor de realizat.

De la research, organizare și crearea unei strategii de comunicare, până la fiecare linie desenată pe un print și fiecare cuvânt dintr-o propoziție.

winged two

Politica noastră de pitch

Pe scurt, pitch-urile nu fac parte din modul nostru de lucru. Pe parcursul experiențelor și diverselor proiecte, am descoperit faptul că un pitch reprezintă un consum nejustificat al resurselor financiare și al timpului, atât pentru noi, cât și pentru client.

Ne facem treaba cu pasiune și tratăm fiecare proiect cu aceeași seriozitate. Atunci când ni se cere să participăm la un pitch, considerăm că există o lipsă de încredere și că nu suntem luați în serios. Tocmai de aceea, vrem să subliniem faptul că zborul alături de noi este unul fără pitch-uri.

winged three

Încrederea este importantă

Este vital ca încrederea să fie reciprocă. Astfel, colaborarea noastră devine începutul unei prietenii frumoase. Credem în business-ul și în produsul tău și tocmai de aceea ne dorim să te poziționăm la un nivel înalt, să îți prezentăm noi orizonturi și oportunități.

Ai încredere în ceea ce facem. Ne place feedback-ul, mai ales dacă este unul constructiv, dar nu suntem entuziasmați atunci când ni se explică modul în care ar trebui să ne desfășurăm activitatea.