ING

Am realizat

Animație

Brief

ING a ajuns să însemne mai mult decât servicii de banking. Viziunea băncii are la bază inovația continuă, atât în ceea ce privește soluțiile pe care le oferă clienților, cât și la nivel intern. Strategia pe termen scurt și mediu vizează, printre altele, transparența activității de CSR.

Astfel, echipa de CSR din cadrul ING România și-a dorit ca raportul pe 2015 să capete o formă animată, pentru a expune într-un mod atractiv și prietenos activitatea de implicare în comunitate a companiei.

Soluție

Totul a început cu un brainstorming pe textul de voiceover, în urma căruia am schițat un storyboard. În această etapă am lucrat împreună cu echipa de comunicare din cadrul ING pentru ca direcția trasată să fie cea potrivită.

Stilul de comunicare ING este prietenos, atractiv, bazat pe simplitate și elemente înduioșătoare. Așadar, am urmărit să păstrăm în aceeași cheie animația prin care sunt expuse proiectele de CSR desfășurate de ING. În acest fel, atenția publicului este captată mult mai ușor, comparativ cu simpla relatare verbală a unor date de natură statistică.

Am ales ca stil vizual animarea ilustrațiilor, iar provocarea în acest caz a reprezentat-o desenarea în timp real. Din punct de vedere conceptual, ilustrațiile reprezintă în mod abstract proiectele companiei și se bazează pe contrast cromatic între desenele alb-negru și cele în portocaliul specific ING. În felul acesta sunt puse mai clar în valoare proiectele, iar atenția privitorului este concentrată către elementele dorite.

Vrei să afli mai multe detalii despre proiect? Contactează-ne!