În weekend, pe 17 iunie, s-a desfășurat cea de-a treia ediție a Topoloveni Summer Tour, unul dintre cele mai importante evenimente dedicate ciclismului din calendarul Riders Club. Și în acest an, prietenii de la Prima Market au fost parteneri ai întrecerii, susținând sportul de masă și spiritul de competiție.

“Vrem să transmitem valorile sportului.”

Viziunea celor de la Prima a subliniat încă din primul moment faptul că își doresc să se poziționeze nu doar ca sponsor, ci și ca o entitate care se află acolo, alături de competitori și de organizatori, pentru a transmite valorile mișcării în aer liber și ale sportului de masă în general. Iar BrainUP a recepționat brief-ul.

Așa că ne-am hotărât să echipăm gașca cu sloganul “Pedalăm sub cerul liber”, acesta fiind vizibil atât la nivel de semnalizare a traseului, cât și în vestimentația celor aflați la cortul Prima Market. Și ce-ar fi fost sloganul fără un logo conceput special pentru marcarea prezenței la ediția 2017 a Topoloveni Summer Tour? Astfel, am realizat un traseu care șerpuiește asemenea dealurilor și colinelor străbătute de către concurenți. Am avut grijă ca “LIBER” să fie ilustrat cu majuscule, căci da, cea mai importantă componentă a evenimentului este circuitul în natură. 

Prima Market a fost o prezență activă în cadrul evenimentului. Au oferit produsele necesare pentru gustări pline de prospețime și medaliile care vor marca mult timp de aici înainte obținerea unui loc pe podium. Însă, poate cel mai important, s-au bucurat de o identitate de event care vorbește de la sine despre credo-ul Prima: “Putem aduce o schimbare în societate nu doar la nivel de imagine, ci și la baza acesteia, acolo unde trebuie să regăsim valori și principii solide”.