Alexandru Maftei

Am realizat

Brand Naming, Brand Identity Packaging Design, Brand Narrative, Copywriting, POS Collateral, Webdesign

Brief

Maftei Regizorul reprezintă mixul echilibrat dintre creativitate și artă. Publicitatea reprezintă principalul reper al activității lui, însă teatrul și filmul nu sunt neglijate. Era nevoie de o identitate și de un spațiu digital care să comprime toate aceste puncte de interes, fără a pierde esența proiectelor sale.

În acel moment, Alex Maftei era o persoană cu notorietate doar pentru un public alcătuit din colaboratori, persoane familiarizate cu insight-urile din domeniu. Pe scurt, un cerc restrâns. Pe lângă focus-ul principal axat pe advertising, sarcina BrainUP era ca și celelalte proiecte, zone de activitate, să devină vizibile pentru ca oamenii să poată cunoaște regizorul, publicitarul, artistul, dar și omul Alexandru Maftei. Totul prin crearea unui brand reprezentativ.

Soluție

Regia înseamnă creativitate. Acest principiu ne-a ghidat în conturarea universului Alexandru Maftei. În crearea elementelor grafice, abordarea a fost una ludică, ce tinde să acopere multitudinea de genuri și tonalități ale filmelor și spoturilor expuse pe site. Logo-ul este o altă mostră de simplitate, candoare și umor. Alături de semnătura de sine stătătoare, acesta cuprinde și acel element de identitate care îl insoțește pe regizor pretutindeni: mustața sa emblematică.

Unul dintre aspectele pe care Alexandru Maftei pune accent în munca pe care o desfășoară este delimitarea activităților. Concret, oricât de boemă ar părea îmbinarea lucrurilor, spoturile publicitare, teatrul, filmul și fotografia rămân constructe care necesită abordări specifice. Astfel, structura website-ului se pliază pe acest principiu al creației sale. Publicitatea este trâmbițată sus și tare, filmul e la loc de cinste, teatrul beneficiază de o scenă dedicată, activitatea în televiziune are un ecran al său, iar fotografia e cuprinsă într-o ramă proprie.

Vrei să afli mai multe detalii despre proiect? Contactează-ne!