Cununa

Homewear & Deco

Made with love in Romania

Am realizat

Branding, Product Design, Webdesign

Brief

Cununa este un proiect drag nouă, alături de care ne-am implicat încă din primul moment. Asta pentru că este un proiect creat de noi, pentru noi. Ne-am dorit să dezvoltăm și să poziționăm Cununa ca brand ce valorifică tradițiile și meșteșugurile românești, aducându-le în prezent, iar aceasta s-a dovedit una dintre cele mai importante provocări.

Cununa aduce laolaltă o colecție de obiecte de decor și acesorii premium, ce înglobează trecutul și prezentul, tradiția și avangarda, cultura urbană și cea rurală. E vorba despre împletirea unui design modern cu meșteșuguri străvechi, în scopul de a valorifica talentul designerilor și al meșterilor. Principala noastră sarcină a reprezentat-o diferențierea Cununei ca producător ce susține manufactura românească, cu stoc limitat, în detrimentul producției în masă.

Soluție

De ce acest nume? Motivul principal este că o cunună reprezintă o împletire a mai multor elemente, iar scopul proiectului este, întocmai, împletirea arhaicului și a contemporanului. Un alt motiv este cel că o cunună poate fi o podoabă și un obiect de decor.  În ceea ce privește identitatea vizuală, am creat o reprezentare grafică pornind de la o cunună clasică, reintepretată într-o manieră minimalistă și elegantă, din perspectiva fresh a unui designer, element ce contribuie la autenticitatea poveștii.

Cununa este despre lifestyle și povești, despre obiecte ce fac viața mai frumoasă. Website-ul trebuia să comunice aceste lucruri și să relaționeze cu gusturile și emoțiile publicului său. Astfel, designul a fost conceput asemenea unui colț al casei, ce te transpune într-o lume a bunului gust, a culorii și a dragostei pentru meșteșug. Felul în care comunică site-ul este menit să realizeze o legătură emoțională între utilizator și fiecare obiect. Astfel, totul este scris într-o împletire de expresii arhaice cu expresii urbane, pentru a descrie sentimente de nostalgie plăcută și pentru a crea o punte atemporală între tradiție și modernitate.

Statement-ul brandului trebuia să fie unul expresiv, dar în același timp să conțină esența proiectului. Am ales o formulă alcătuită din două elemente principale, conectate printr-un termen-acțiune: “Talentul designerilor români împletit cu meșteșuguri străvechi”.

Feedback

Crearea unui brand de la zero în toate aspectele sale, cu propriile resurse, cere multă iscusință și multe eforturi. Însă am reușit să creăm un portofoliu de produse autentice și o identitate relevantă pentru cei ce apreciază frumosul.

Share

    Vrei să afli mai multe detalii despre proiect? Contactează-ne!