Cupa agențiilor la gătit
Branding
Brief
Cupa Agențiilor la Gătit este o competiție unde agențiile de publicitate creative se întrec în rețete, trucuri și inspirație. Prima ediție a Cupei s-a desfășurat la București, în 2013.
Cele mai importante nume din industria marcomm se înfruntă pentru titlul Agenția Anului la Gătit.
Având în vedere anvergura evenimentului, precum și tematica sa, era nevoie de o identitate vizuală care să sublinieze latura gastronomică, dar, în același timp, să inspire ideea de competiție creativă.
Soluție
Pentru a aduce sare și piper identității vizuale a Cupei Agențiilor la Gătit, am creat un logo care își propune să transforme competiția într-un turnir. Ideea centrală are la bază încleștarea dintre bucătari și armele alese, cum ar fi polonicul și telul.
Din punct de vedere cromatic, paleta folosită are la bază auriul, nuanță ce subliniază importanța trofeului și a obținerii lui. Pe de altă parte, am utilizat și albastrul care face parte din paletarul IQads, cu scopul de a tempera aerul de superioritate a auriului.
Pentru a crea logo-ul, am decis să îmbinăm două aspecte antitetice. Discutăm despre corp de literă și simboluri exacte, drepte, acestea fiind completate de simboluri și corpuri de literă realizate manual. Lupta în bucătărie pentru un asemenea trofeu presupune descoperirea mixului perfect între creativitate și științele exacte, între chimie și imaginație.