Campanie Elfi 2016
Advertising, Radio, OOH, Print
Brief
Elfi a lansat o serie de noi produse. Iar comunicarea lansării lor s-a dovedit a fi o ocazie perfectă pentru realizarea unui refresh în ceea ce privește imaginea și portofliul de brand. Pentru a aduce în prim plan aceste noi game, era necesar un context potrivit de promovare.
Așa s-a conturat ideea unei campanii declinate pe mai multe medii, al cărei scop să fie apropierea consumatorului de brand.
Soluție
Elfi a avut de la bun început încredere în soluțiile pe care BrainUP le-a furnizat. Astfel că și de data asta ne-am bucurat de încredere și libertate în creație. Eforturile noastre s-au concentrat pe realizarea unei campanii curajoase, neconvenționale, care să spună o poveste care pune în lumină valorile brandului. Așa încât am conceput și implementat campania “Prietenul igienic”.
Campania s-a desfășurat prin spoturi radio la nivel național, mediile vizuale din spațiile publice regionale și print în diferite publicații. Pentru radio am creat trei spoturi ce au în centrul atenției trei produse, fiecare cu o poveste a sa, dar toate sub aripa Prietenului igienic. Tonul este unul prietenos, cald, vesel, dublat de muzică, de voci și de situațiile create, potrivit publicului țintă și contextului
Pentru mediile vizuale din spațiile publice regionale și print, am preluat conceptul spotului pentru prosoapele de bucătărie și ne-am pus pe desenat, decupat, lipit și colorat, ilustrând povestea printr-o imagine realizată din cut-out-uri. Am ales să lucrăm manual în detrimentul unor ilustrații realizate pe calculator pentru a obține un rezultat cât mai organic și mai autentic.