Faurecia

Am realizat

Brand Naming, Brand Identity Packaging Design, Brand Narrative, Copywriting, POS Collateral, Webdesign

Brief

Filiala Faurecia din România, una dintre cele mai importante companii europene din domeniul automotive, elaborase o strategie internă de informare și educare la nivelul angajaților. Familia Faurecia s-a dezvoltat pe baza unor principii bine definite, iar politica vis-a-vis de angajați și de siguranța acestora a presupus întotdeauna investiții constante în proiecte de educație, de răspundere individuală și colectivă.

Pornind de la importanța pe care compania o acordă aspectelor anterioare, a reieșit necesitatea unor materiale care să faciliteze prezentarea informațiilor dorite și să capteze atenția angajaților prin interactivitate și un stil relaxat, informal.

Soluție

Pentru a reproduce sugestiv informațiile dorite, am abordat animarea unor diverse scenarii aplicabile în viața cotidiană, printr-un stil distractiv și în același timp expresiv. Strategia expunerii instrucțiunilor de siguranță a avut la bază principiul unui cadru cromatic prietenos, multicolor.

Siguranța familiei a reprezentat un reper important, iar instantanee extrase din clipurile animate, precum întreaga familie aflând-se în mașină, ne-au inspirat în dezvoltarea unui cărți asemănătoare cărților de colorat. Aspectul acestora transmite note copilărești, o latură creativă și în același timp jucăușă.

Vrei să afli mai multe detalii despre proiect? Contactează-ne!