Faurecia
Animație
Brief
Filiala Faurecia din România, una dintre cele mai importante companii europene din domeniul automotive, elaborase o strategie internă de informare și educare la nivelul angajaților. Familia Faurecia s-a dezvoltat pe baza unor principii bine definite, iar politica vis-a-vis de angajați și de siguranța acestora a presupus întotdeauna investiții constante în proiecte de educație, de răspundere individuală și colectivă.
Pornind de la importanța pe care compania o acordă aspectelor anterioare, a reieșit necesitatea unor materiale care să faciliteze prezentarea informațiilor dorite și să capteze atenția angajaților prin interactivitate și un stil relaxat, informal.
Soluție
Pentru a reproduce sugestiv informațiile dorite, am abordat animarea unor diverse scenarii aplicabile în viața cotidiană, printr-un stil distractiv și în același timp expresiv. Strategia expunerii instrucțiunilor de siguranță a avut la bază principiul unui cadru cromatic prietenos, multicolor.
Siguranța familiei a reprezentat un reper important, iar instantanee extrase din clipurile animate, precum întreaga familie aflând-se în mașină, ne-au inspirat în dezvoltarea unui cărți asemănătoare cărților de colorat. Aspectul acestora transmite note copilărești, o latură creativă și în același timp jucăușă.