Frez

Food & beverage

Ingrediente și idei proaspete

We
delivered

Creaţie, Product Design

Brief

Frez este un proiect care mixează pasiune, responsabilitate culinară, ingrediente și idei fresh. Dezvoltând cele mai funky rețete, Frez prepară gemuri,  dulceață, gustări din legume și alte bunătăți creative și jucăușe. Pe lângă toate acestea, în cămara Frez se găsesc unele dintre cele mai bune sortimente de cafea. Proaspăt prăjită, mai exact.

Frez este proiectul nostru de bucurat papilele gustative. Produsele pe care le-am conceput sunt premium/gourmet, fără conservanți, realizate din rețete reinventate. Astfel, pe o piață unde majoritatea alimentelor sunt produse industrial, misiunea noastră era să aducem Frez în prim-planul celor care țin cont de calitatea produselor consumate, celor ce realizează că nu cantitatea este primordială.

Soluție

Frez pune pe masă, la propriu, combinații îndrăznețe. Din punct de vedere al exprimării, am mizat pe expunerea momentelor nostalgice despre cum bunica obișnuia să prepare bunătățile sale, totul într-o manieră funny și funky. Ca rezonanță a numelui, am ales ceva de mici dimensiuni, atractiv. ‘’Frez’’ reprezintă transpunerea în limba română a ‘’fraise’’, termen de origine franceză, ce desemnează culoarea fragilor.

Identitatea vizuală transmite bucuria copilărească a degustării unui lucru delicios, fericirea nemărginită pe care o aduce descoperirea unei noi arome delicioase. Logo-ul a fost ilustrat asemenea unei picturi cu degetul, ca și când artistul a deschis borcanul și a scris cu dulceață ‘’Frez’’. În completarea acestui element, un zâmbet care a gustat ceva delicios aduce un plus de bucurie.

Sloganul trebuia să fie concis și să exprime un sentiment de nostalgie. Așa că, brainstormingul s-a materializat într-o alegere succintă: “DOR DE BUN”. E o expresie care readuce în prim plan gusturi uitate de către consumator, invitându-l să le redescopere sau să se îndrăgostească de unele neîncercate.

De asemenea, am creat un personaj care aduce o doză de umor și de energie brandului. Suntem mândri să v-o prezentăm pe Funky Grandma. Cine altcineva poate fi imaginea unui creator de bunătăți, mergând pe firul celor mai vechi rețete, dacă nu bunica entuziastă și spirituală. Ea nu reprezintă orice fel de bunică. E o bunică funky pentru că Frez este despre contraste, iar oamenii din spatele brandului apreciază urban-ul, creativitatea și, bineînțeles, stilul funky.

Feedback

Pentru noi, tranziția de la servicii de creație la producție alimentară s-a produs natural. Este încă un domeniu în care ne-am putut exprima creativitatea. Este un proiect pe care l-am gătit așa cum am vrut noi, din toate punctele de vedere, iar reacția celor ce l-au degustat (de la borcane și cafea, până la felul în care comunică) a fost mereu pozitivă. Vânzările au crescut de la an la an și au creat contextul pentru a dezvolta în continuare proiectul.

Share

    Vrei să afli mai multe detalii despre proiect? Contactaţi-ne!