Happenings
Branding, Webdesign, Colaterale
Brief
Happenings este un proiect energic, plin de culoare, care își propune să aducă oamenii împreună, prin concept și design de eveniment. Ei sunt arhitecți ai fericirii, ai momentelor speciale și modului în care pot fi ele marcate. Începând cu atmosfera cadrului personal, familial, și continuând cu experiențele corporate, fiecare eveniment poate fi creativ și memorabil.
BrainUP a acceptat provocarea de a crea o identitate de brand fresh, pentru un client cu o latură creativă extrem de pronunțată. Astfel, unul dintre challenge-uri l-a reprezentat comunicarea, raportarea constantă la feedback-ul primit pe durata colaborării, îmbinarea acestuia cu ideile și strategia noastră.
Soluție
Pentru ca un eveniment să fie de succes, e nevoie de mai mult decât simpla lui desfășurare. Pe parcursul său e nevoie de întâmplări plăcute, memorabile. Acest lucru a inspirat și numele brandului. “Happenings’’ este termenul din limba engleză ce simbolizează un eveniment, o întâmplare fericită.
Identitatea vizuală a fost concepută ca un mix al elementelor care aduc oamenii împreună, elemente care de cele mai multe ori fac parte din cadrul general al unui moment plăcut. Paleta cromatică utilizată s-a bazat pe culori vii, calde. Logo-ul a fost creat asemenea tabloului ideal pentru un eveniment. De la cupa de șampanie, chitară și tort, până la invitație și cadouri, toate acestea sunt ilustrate și reunite sub cupola ce simbolizează un ansamblu ideal. Totul se materializează prin ilustrația vibrantă a unei inimi, căci un eveniment reușit aduce bucurie, intensitate și energie.
Sloganul trebuia să marcheze ideea unui eveniment de neuitat, amintiri de care clienții se vor bucura pentru totdeauna. Astfel, am ales o sintagmă din limba engleză, în acest mod reușind să menținem o armonie la nivelul exprimării, în raport cu denumirea brandului: “Memorably yours”. În traducere, sunt clipe memorabile, care îți aparțin în totalitate.