Happenings

Event planning, event management

Evenimente și experiențe împreună

We
delivered

Branding, Webdesign

Brief

Happenings este un proiect energic, plin de culoare, care își propune să aducă oamenii împreună, prin concept și design de eveniment. Ei sunt arhitecți ai fericirii, ai momentelor speciale și modului în care pot fi ele marcate. Începând cu atmosfera cadrului personal, familial, și continuând cu experiențele corporate, fiecare eveniment poate fi creativ și memorabil.

BrainUP a acceptat provocarea de a crea o identitate de brand fresh, pentru un client cu o latură creativă extrem de pronunțată. Astfel, unul dintre challenge-uri l-a reprezentat comunicarea, raportarea constantă la feedback-ul primit pe durata colaborării, îmbinarea acestuia cu ideile și strategia noastră.

Soluție

Pentru ca un eveniment să fie de succes, e nevoie de mai mult decât simpla lui desfășurare. Pe parcursul său e nevoie de întâmplări plăcute, memorabile. Acest lucru a inspirat și numele brandului. “Happenings’’ este termenul din limba engleză ce simbolizează un eveniment, o întâmplare fericită.

Identitatea vizuală a fost concepută ca un mix al elementelor care aduc oamenii împreună, elemente care de cele mai multe ori fac parte din cadrul general al unui moment plăcut. Paleta cromatică utilizată s-a bazat pe culori vii, calde. Logo-ul a fost creat asemenea tabloului ideal pentru un eveniment. De la cupa de șampanie, chitară și tort, până la invitație și cadouri, toate acestea sunt ilustrate și reunite sub cupola ce simbolizează un ansamblu ideal. Totul se materializează prin ilustrația vibrantă a unei inimi, căci un eveniment reușit aduce bucurie, intensitate și energie.

Sloganul trebuia să marcheze ideea unui eveniment de neuitat, amintiri de care clienții se vor bucura pentru totdeauna. Astfel, am ales o sintagmă din limba engleză, în acest mod reușind să menținem o armonie la nivelul exprimării, în raport cu denumirea brandului: “Memorably yours”. În traducere, sunt clipe memorabile, care îți aparțin în totalitate.

Feedback

“Pentru Happenings, colaborarea cu echipa BrainUP poate fi descrisă ca o comunicare plină de sens, în toate aspectele interacțiunii profesionale. În cadrul procesului de branding am avut ocazia să analizam și mai în detaliu misiunea, valorile și strategia companiei și totodată să redescoperim, poate chiar să întărim împreună convingerile din spatele poveștii noastre de business și de brand.

Provocarea a fost să descoperim în profunzime ceea ce înseamnă identitatea și comunicarea de brand și totodată să înțelegem și să acceptăm direcțiile strategice propuse de specialiști pentru binele afacerii noastre.

Ideile noi, aducătoare pe alocuri de schimbări de „mindset”, le-am îmbrățișat curajos, deoarece am avut alături consultanți de brand cu răbdare și argumente puternice!

Share

    Vrei să afli mai multe detalii despre proiect? Contactaţi-ne!