Hedonia
Branding, Webdesign, Packaging design
Brief
Într-o mică localitate de pe malul Dunării, într-un loc cu istorie bogată în pescuit și delicatese din pește, s-a deschis una din cele mai mari ferme de sturioni din România. Iar nevoia unei identități care să exprime pasiunea culinară pentru deliciile oferite de acest minunat pește s-a resimțit în momentul în care proiectul a început să capete amploare.
Preparatele din caviar și sturion sunt delicatese care sunt apreciate de un grup select de oameni, cu gusturi alese. Acestea sunt produse premium, iar identitatea brandului trebuia să transmită ideea de lux și fine cuisine.
Soluție
Prima provocare a fost găsirea unui nume relevant pentru poziționarea, calitățile și valorile brandului. După un research consistent am propus Hedonia, un nume cu rezonanță mitologică, ce subliniază ideea de plăceri rezervate zeilor. De asemenea, am creat legenda zeiței Hedonia, îmbogățind asfel povestea brandului.
La nivel vizual, ne-am dorit să exprimăm luxul și plăcerile culinare într-o manieră minimalistă, simbolică. Pentru a contura numele Hedoniei într-un mod expresiv, ne-am bazat pe forme fluide și atenție la detalii în construcția logo-ului. Chipul zeiței este înconjurat de sturioni și caviar, iar în părul ei am reprezentat valurile Dunării, căpătând astfel valențe mitologice. Corpul de literă a fost creat special pentru Hedonia, acesta completând logo-ul prin eleganța și aspectul plăcut al scrisului de mână. Celelalte elemente vizuale se încadrează într-un stil direct, concis și minimalist.