Victoriei Boutique
Branding, Strategie, Colaterale
Brief
Un magazin non-stop din centrul orașului, ce beneficia de un trafic ridicat, a fost preluat de o nouă conducere care a dorit schimbarea imaginii învechite, interiorului aglomerat și a aspectului general neinspirat. Alături de o nouă imagine elegantă și atemporală, am dorit să creăm o identitate de brand care să atragă și să consolideze legătura cu comunitatea locală.
Soluție
Scopul principal de la început a fost crearea unei noi experiențe de cumpărături pentru cei care doresc să ia o gustare pe drum sau să cumpere un cadou. Numele noului brand, Victoriei Boutique, evocă patrimoniul local - numele străzii centrale pietonale - și are un farmec atemporal.
Pentru logo și elementele grafice din magazin ne-am bazat pe ilustrații realizate manual, care oferă o notă caldă și personală. Paleta de culori completează ansamblul pentru a crea un stil organic și elegant.
De asemenea, a fost necesar să ne concentrăm atenția asupra realizării planului magazinului și rafturilor de expunere. Planificarea și execuția meticuloasă au optimizat spațiul compact și au permis o selecție mai largă de produse, fără a sacrifica confortul clienților.