Vilegiatura - Vila Florica Socolescu
Branding, Strategie, Webdesign, Colaterale
Brief
Înconjurat de păduri și munți, orașul Sinaia are o istorie bogată, fiind fostă reședință regală. Astăzi este una din cele mai vizitate stațiuni montane din România, având numeroase atracții turistice și o arhitectură uimitoare, reprezentată de numeroase case și vile istorice luxoase.
Obiectivul clientului nostru a fost restaurarea unei vile din Sinaia, construită de renumitul arhitect Toma Socolescu în 1925, și transformarea ei într-o casă de oaspeți elegantă.
Soluție
Viziunea pentru scalabilitatea acestui business a fost să devină o colecție de vile istorice. Așadar, am creat o identitate de brand care pune în lumină moștenirea istorică și culturală. Perioada interbelică - o epocă de înflorire culturală și economică pentru România - a fost sursa noastră de inspirație.
Vilegiatura, termen care semnifică vacanță, evadare într-o stațiune, întruchipează esența experienței pe care vrem să o oferim.
Pentru a evoca un aer de exclusivitate și atenție personală, logoul este conceput se semene cu o semnătură, subliniind astfel conceptul de case de oaspeți private.
Pentru identitatea vilei am păstrat numele original - Vila Florica Socolescu. Monograma lui Toma Socolescu servește ca identitatea vizuală, amintind subtil de istoria vilei și moștenirea arhitectului.
Expertiza noastră creativă a mers dincolo de dezvoltarea de brand. Ne-am implicat activ în aspectele de arhitectură și design interior ale proiectului, având grijă ca oaspeții să aibă o experiență armonioasă și elegantă.